Рокитнянська Районна Державна Адміністрація
Київська область, Рокитнянський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Про виконання директором функцій реєстратора

Дата: 09.07.2019 19:20
Кількість переглядів: 117

Із 01 січня 2019 року набув чинності новий Порядок реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, що вніс певні зміни в організацію діяльності служби зайнятості щодо надання послуг клієнтам.

Тепер шукачі роботи, які приходять до служби зайнятості, спочатку зустрічаються з реєстратором. З метою впровадження нових підходів в обслуговуванні клієнтів та відпрацювання на практиці функцій реєстратора, розуміння важливості та ролі цієї функції, директор філії протягом місяця виконувала функції реєстратора.

 Щонайперше завдання реєстратора - з’ясувати причини візиту до служби, потреби людини, поінформувати про послуги, які надає служба зайнятості, а в час розвитку сучасних технологій – ще й електронні сервіси служби, які значно полегшують взаємодію клієнт – служба зайнятості та додають комфорту в отриманні послуг.

Від спілкування протягом місяця з відвідувачами філії, - зазначила Л.Глюза, я прийшла до висновку, що саме від якості дій реєстратора залежить подальший процес перебування особи на обліку та оперативне її повернення на ринок праці. Адже саме під час першого спілкування з фахівцем служби – реєстратором, відбувається встановлення контакту, саме від цього першого спілкування залежить, чи скористається клієнт запропонованими послугами надалі, чи ні: чи буде реєстратор приязним, ввічливим, уважним, чуйним, тактовним, чи надасть доступно усю необхідну, запитувану клієнтом інформацію, залежить оцінка роботи усієї установи. Тобто, реєстратор – це візитівка філії, це перша консультація і допомога (інформаційно-консультативна, практична, а інколи й психологічна), це маркер атмосфери у самому колективі працівників філії.

Тому даний досвід виконання функцій реєстратора тільки закріпив моє розуміння й усвідомлення важливості змін та реформ, що запроваджуються Державною службою зайнятості, аби максимально удосконалити послуги та наблизити службу до людини. Бо саме людина – найважливіша цінність держави.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь