РОКИТНЯНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Київська область, Рокитнянський район

З початку року до відділень та управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області звернулося понад 2,8 тис. осіб

Дата: 22.10.2019 11:24
Кількість переглядів: 29

З початку цього року до районних (міських) відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулося 2850 осіб. Із загальної кількості зареєстровано 462 письмових звернення та 2388 - під час особистого прийому.

Більшість звернень стосувалася питань виплати по листах непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання - 1175 звернень, тобто 41,2% від загальної кількості. На другому місці інші питання з якими зверталися громадяни – 546 звернень або 19,2%. На третьому місці – призначення і перерахунок страхових виплат - 216 звернень або 7,6% від загальної кількості.

Із загальної кількості звернень вирішено позитивно – 916 (32,1%), роз’яснено – 1931 (67,9%). Рішення про відхилення в задоволенні вимог, викладених у зверненні, доводиться до відома громадян в письмовій формі з посиланням на закон і викладенням мотивів відмови.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень зросла майже в 1,5 рази або на 875 звернень. Найбільше громадяни зверталися з питань виплати по листах непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання.

З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян у робочих органах виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області проводяться особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівництвом управління та відділень, начальниками структурних підрозділів. Практика проведення особистих прийомів керівництвом управління та відділень допомагає більш детально дізнатися про проблемні питання, які хвилюють населення, сприяє прийняттю оперативних рішень в інтересах людей та доводить ефективність даного методу розгляду звернень громадян.

Питання роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Начальник управління особисто контролю хід та терміни розгляду заяв, пропозицій, скарг громадян та надання повних обґрунтованих відповідей, у разі потреби здійснює зворотний зв'язок. Розгляд звернень громадян, які звернулися до управління, та ті, які були направлені за дорученням керівництва виконавчої дирекції Фонду, інших органів влади вищого рівня до управління, здійснювалися без порушень, у визначені законодавством строки.

В управлінні постійно вживаються заходи щодо оперативного, кваліфікованого та своєчасного розгляду звернень, підвищення рівня позитивного вирішення питань, що турбують громадян.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь